FAQ
Najczęściej zadawane pytania.
Jak długo będzie trwała realizacja mojego zamówienia?
Przy zakupie każdego z produktów w naszym sklepie jest informacja jak długo zamówienie będzie realizowane. W przypadku gotowych produktów jest to wysyłka w przeciągu 3 dni roboczych. Produkty personalizowane w formie papierowej do 7 dni roboczych. Produkty drewniane personalizowane do 10 dni roboczych. Czas liczony jest od momentu otrzymania przelewu za zakup. Natomiast w przypadku produktów personalizowanych realizacja zamówienia liczona jest od momentu zatwierdzenia przez klienta projektu graficznego. Po wysłaniu zamówienia poinformujemy Cię pocztą e-mail.
Jak mogę dokonać zapłaty za złożone zamówienie ?
Odbiór osobisty płatność gotówką lub przelewem przy złożeniu zamówienia.
Płatność można dokonać poprzez bramkę PayU bądż zwykłym przelewem na dane:
Decoparada – pracownia rękodzieł Agnieszka Jas
Wincentów 78
26-065 Piekoszów
nr konta: 43 1050 1416 1000 0092 5271 7773 ( ING Bank Śląski S.A. )
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.
Jak złożyć zamówienie na personalizowane artykuły papiernicze (zaproszenia, pamiątki) ?
- Przejrzyj nasze produkty i wybierz projekt, który najbardziej Ci się podoba.
- Wybierz z wymaganą ilość, wzór oraz tekst, który chcesz by się znalazł na wybranym projekcie.Następnie dodaj go do koszyka.
- Wybierz sposób dostawy.
- Napisz uwagi do nas jeśli masz oraz zaznacz czy chcesz otrzymać od nas fakturę. Jeśli tak pole „NIP”.
- Następnie uzupełnij swoje dane kontaktowe oraz adres do wysyłki.
- W podsumowanie zamówienia sprawdź czy wszystko się zgadza. Następnie zaznacz, że zapoznałeś się z regulaminem i zgadzasz się, abyśmy użyli Twoich danych do realizacji zamówienia i kliknij „Zamawiam i płacę”.
- Wybierz preferowaną formę płatności.
- Dokonaj płatności i czekaj od nas na potwierdzenie zamówienia oraz na przesłanie formularza.
Zrobimy to w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przelewu. - Wypełnij formularz i prześlij go na adres sklep@decoparada.pl
- W przeciągu 3 dni roboczych prześlemy projekt. Po zatwierdzeniu zabieramy się do jego realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian w projekcie.
- Kiedy produkt jest gotowy do wysyłki informujemy Cię o tym i wysyłamy zamówienie.
Czy jest możliwość zamówienia próbnego zaproszenia na wybraną okazję?
Tak, przed złożeniem zamówienia możesz kupić próbkę wzoru, który Cię interesuje. Wystarczy dokonać zakupu w ilości 1 sztuki. Daje to możliwość osobistego obejrzenia jakości i kolorów. Nie personalizuje pojedynczej sztuki, losowo wysyłam wzór.
Czy jest możliwość zamówienia innego tekstu na zaproszeniach niż proponowane w projekcie?
Tak, jest taka możliwość. Skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia i prześlemy Ci odpowiedź czy ze względów technicznych możemy takie zamówienie dokonać. Jeśli odpowiedź będzie pozytyw naw uwagach przy składaniu zamówienia napisz nam o tym. Nie pobieramy za to dodatkowych opłat.
Czy mogę zamówić inny tekst na tablicach lub desce drewnianej?
Tak możesz, napisz do nas o swoim projekcie jak on ma wyglądać. My ocenimy czy jesteśmy w stanie go wykonać, prześlemy Ci próbki koloru w jakim możemy wykonać dany projekt i zrobimy wycenę. Po otrzymaniu niezbędnych danych zrobimy projekt, który prześlemy Ci do akceptacji. Po zaakceptowaniu i dokonaniu zapłaty zabierzemy się do realizacji Twojego zamówienia.
Czy jest możliwość zwrotu towaru?
Przy zamówieniach spersonalizowanych, zwroty nie są akceptowane. Ponieważ zlecenie wykonywane jest dokładnie pod specyfikację nabywcy. W przypadku gotowych dekoracji zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. W takim przypadku należy od nas pobrać formularz zwrotu i przesłać na adres sklep@decoparada.pl.
Jak reklamować produkt uszkodzony?
Klientowi może reklamować produkt w przypadku stwierdzenia w dostarczonym produkcie wad technicznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu lub niezgodności zawartości przesyłki z dokonanym zamówieniem. W takiej sytuacji należy pobrać formularz reklamacji oraz przesłać go na adres sklep@decoparada.pl. W przeciągu do 14 dni roboczych otrzymasz od nas odpowiedź na wysłaną reklamację.