FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

Jak długo będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Przy zakupie każdego z produktów w naszym sklepie jest informacja jak długo zamówienie będzie realizowane. W przypadku gotowych produktów jest to wysyłka w przeciągu  3 dni roboczych. Produkty personalizowane w formie papierowej do 7 dni roboczych. Produkty drewniane personalizowane do 10 dni roboczych. Czas liczony jest od momentu otrzymania przelewu za zakup. Natomiast w przypadku produktów personalizowanych realizacja zamówienia liczona jest od momentu zatwierdzenia przez klienta projektu graficznego. Po wysłaniu zamówienia poinformujemy Cię pocztą e-mail.

Jak mogę dokonać zapłaty za złożone zamówienie ?

Odbiór osobisty płatność gotówką lub przelewem przy złożeniu zamówienia.
Płatność można dokonać poprzez bramkę PayU bądż zwykłym przelewem na dane:
Decoparada – pracownia rękodzieł Agnieszka Jas
Wincentów 78
26-065 Piekoszów
nr konta: 43 1050 1416 1000 0092 5271 7773 ( ING Bank Śląski S.A. )
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.

Jak złożyć zamówienie na personalizowane artykuły papiernicze (zaproszenia, pamiątki) ?

  1. Przejrzyj nasze produkty i wybierz projekt, który najbardziej Ci się podoba.
  2. Wybierz z wymaganą ilość, wzór oraz tekst, który chcesz by się znalazł na wybranym projekcie.Następnie dodaj go do koszyka.
  3. Wybierz sposób dostawy.
  4. Napisz uwagi do nas jeśli masz oraz zaznacz czy chcesz otrzymać od nas fakturę. Jeśli tak pole „NIP”.
  5. Następnie uzupełnij swoje dane kontaktowe oraz adres do wysyłki.
  6. W podsumowanie zamówienia sprawdź czy wszystko się zgadza. Następnie zaznacz, że zapoznałeś się z regulaminem i zgadzasz się, abyśmy użyli Twoich danych do realizacji zamówienia i kliknij „Zamawiam i płacę”.
  7. Wybierz preferowaną formę płatności.
  8. Dokonaj płatności i czekaj od nas na potwierdzenie zamówienia oraz na przesłanie formularza.
    Zrobimy to w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przelewu.
  9. Wypełnij formularz i prześlij go na adres sklep@decoparada.pl
  10. W przeciągu 3 dni roboczych prześlemy projekt. Po zatwierdzeniu zabieramy się do jego realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian w projekcie.
  11. Kiedy produkt jest gotowy do wysyłki informujemy Cię o tym i wysyłamy zamówienie.

Czy jest możliwość zamówienia próbnego zaproszenia na wybraną okazję?

Tak, przed złożeniem zamówienia możesz kupić próbkę wzoru, który Cię interesuje. Wystarczy dokonać zakupu w ilości 1 sztuki. Daje to możliwość osobistego obejrzenia jakości i kolorów. Nie personalizuje pojedynczej sztuki, losowo wysyłam wzór.

Czy jest możliwość zamówienia innego tekstu na zaproszeniach niż proponowane w projekcie?

Tak, jest taka możliwość. Skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia i prześlemy Ci odpowiedź czy ze względów technicznych możemy takie zamówienie dokonać. Jeśli odpowiedź będzie pozytyw naw uwagach przy składaniu zamówienia napisz nam o tym. Nie pobieramy za to dodatkowych opłat.

Czy mogę zamówić inny tekst na tablicach lub desce drewnianej?

Tak możesz, napisz do nas o swoim projekcie jak on ma wyglądać. My ocenimy czy jesteśmy w stanie go wykonać, prześlemy Ci próbki koloru w jakim możemy wykonać dany projekt i zrobimy wycenę. Po otrzymaniu niezbędnych danych zrobimy projekt, który prześlemy Ci do akceptacji. Po zaakceptowaniu i dokonaniu zapłaty zabierzemy się do realizacji Twojego zamówienia.

Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Przy zamówieniach spersonalizowanych, zwroty nie są akceptowane. Ponieważ zlecenie wykonywane jest dokładnie pod specyfikację nabywcy. W przypadku gotowych dekoracji zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. W takim przypadku należy od nas pobrać formularz zwrotu i przesłać na adres sklep@decoparada.pl.

Jak reklamować produkt uszkodzony?

Klientowi może reklamować produkt w przypadku stwierdzenia w dostarczonym produkcie wad technicznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu lub niezgodności zawartości przesyłki z dokonanym zamówieniem. W takiej sytuacji należy pobrać formularz reklamacji oraz przesłać go na adres sklep@decoparada.pl. W przeciągu do 14 dni roboczych otrzymasz od nas odpowiedź na wysłaną reklamację.

Składanie zamówień chwilowo niedostępne. Zapraszamy ponownie 01.06.2020. Pytania prosimy kierować na sklep@decoparada.pl. Zamknij